niedziela, 13 października 2013

Mamy własne logo!

Kochani, rozwijamy się i nasza strona wzbogaciła się o własne logo. I to nie jakaś tam domorosła dłubanina. Poprosiłam o współpracę artystkę zagraniczną z Ukrainy i teraz możecie obejrzeć efekt jej pracy:


Autorką  jest Nadia Rodkina współpracująca z firmą Gemari Film.
Jak wam się podoba nasze logo? 
Moim zdaniem każdy może tu znaleźć coś dla siebie. Jedna osoba już się rozpoznała w sylwetce turysty, ja poznaję mój wielki plecak, a i "kijkowcy" też mają swój atrybut uwzględniony.

6 komentarzy:

  1. Uważam, że jest wyjątkowe!!! Trafione!!! A kolory łagodne. Super!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne,zwarte,transparentne, można pomyśleć też o takim samym znaczku na szpilce,nalepce czy innym gadżecie. Dobry materiał do rozwoju ,dodanie jakiegoś tekstu w razie potrzeby,daty,odznaki honorowej,stopni traperskich itp...( proszę nie pisać mi: nie poganiaj mnie... :) ot, tak kombinuję. )

    Gratuluję pomysłu... pozdrawiam jak zwykle ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Logo - dobra rzecz, zawsze się do czegoś przyda. Na razie po prostu jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym jednym , małym znaczku zawarte jest wszystko co możemy zobaczyć wokół. I lasy i pola i góry. Zwierzęta i zabytki. Nadyja Rodkina wykonała świetną robotę. Gratuluję autorce świetnej roboty a Wam wspaniałego logo. Inni mogą go Wam pozazdrościć. Jeszcze raz : Nadyju - świetna robota. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiem, zwierząt nie widziałam. Po tym komentarzu dopiero dotarła do mnie wiadomość, że ptaki, to przecież zwierzęta! Ale gapa ze mnie.

    OdpowiedzUsuń