sobota, 12 lutego 2022

Zimowy poranek

W piątek lało. A w sobotę rano wyjrzało słońce. Pomyślałam, że piątkowy deszcz zmył cały przymarznięty śnieg z dróg i mogę wybrać się na trasę, na której ostatnio królowała ślizgawica. 
 


teraz drogi takie
 
A tu niespodzianka – w lesie pojawił się nowy śnieg. Najwidoczniej sypnął w nocy i utrzymał dzięki porannemu przymrozkowi. 
 



W tej sytuacji zrobiłam kilka zimowych fotek ze śniegiem i błękitnym niebem. Jak sobie tego odmówić, skoro ostatnio królowała zimowa szarość?
 

 
Na szczęście w bukowym lesie słońce i błękit mają trudniej, żeby się przebić, to i zdjęcia nieco mniej natarczywe.



Tak, czy inaczej sobotni poranek przebiegał pod hasłem: "Zimowy kicz rządzi!"
 

 
 

4 komentarze:

  1. Fajne śnieżne klimaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie! Zima tego roku niezbyt malownicza.

      Usuń
  2. Fajnue, kicz nie kicz, a mnie siem podoba... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, czasem dobrze sobie takie ładniusie obrazki obejrzeć. :)

      Usuń